Oficiální distributor AUTO i MOTO pro ČR a SK
V nabídce REMUS výfukových systémů jsou 3 hlavní produktové řady exkluzivních a precizně zpracovaných nerezových výfukových systémů lišících se mezi sebou svojí kompletností. A to zasahujících pouze k zadní nápravě (jde tedy o zadní tlumič výfuku), až ke katalyzátoru (tedy zadní tlumič včetně středního tlumiče nebo trubky) nebo jde o kompletní systém včetně sportovního katalyzátoru. I při pouhé výměně zadního tlumiče máte téměř vždy možnost velké individualizace volbou jedné z nádherných koncovek různých typů, tvarů a materiálů. Hlavní předností všech výfukových systémů REMUS je ale profesionálně naladěný zvuk, u většiny pak i potřebná HOMOLOGACE.
Ti šťastnější si pak můžou u některých vozidel zakoupit a užívat dokonce možnosti regulovat zvuk v reálném čase natáčením klapek ve výfuku pouze za pomocí tlačítka nebo chytrého telefonu. Více ZDE. U celé řady vozidel ja možno zakoupit k výfukovému systému i na míru vyrobený "karbonový" difuzor. To vše dohromady vytváří neodolatelný koktejl pro každého nadšeného majitele nejen čistě sportovních modelů, ale i oblíbených sedanů, hatchbacků nebo SUV.
Vítejte ve světě REMUS! Kdo jednou zkusí, už nebude chtít jinak.
Níže naleznete stručný popis jednotlivých systémů. Technické informace ohledně konstrukce, materiálu, homologací atd. pak hledejte pod tímto přehledem.
Jde o samostatné zadní výfukové díly (tedy ty nejdůležitější) a jde o stěžejní a nejširší část nabídky REMUS. Na oblíbená vozidla existuje i více typů tlumičů podle umístění koncovek - pouze na straně jako v originále nebo na obou stranách (vyjimečně uprostřed). To nejzajímavější ale je, že u vozidel lze volitelně vybrat samotný design koncovek z několika typů a materiálů. AXLE-BACK Systémy mají téměř vždy 100% potřebnou homologaci. Pokud je tomu náhodou jinak, je to uvedeno.
Jde o stejný typ výfukového systému - tedy zadní tlumič, ale dále ještě rozšířený o trubky vedoucí až k filtru pevných částic (GPF) benzínových vozidel. Proto název "GPF-BACK". Fyzicky tedy zasahují až někam doprostřed vozu - podle konkrétního umístění v danném modelu. Filtry pevných částic v benzínovýh vozech - označované jako GPF jsou plošně zavedeny až od roku od podzimu roku 2018, je tedy řeč o systémech pro nejmodernější vozidla. U některých vozidel tak máte často v nabídce jak AXLE-BACK system (tedy čiště zadní tlumič) a pokud je v nabídce i GPF-BACK system jde o rozšíření o zmiňované trubky mezi (nebo tlumiče) mezi zadním dílem a filtrem pevných částic.
Jedná se o již téměř kompletní výfukový systém obsahující kromě shodného zadního dílu jako u AXLE-BACK i přední část výfukového systému – tedy přední trubky nebo přední tlumiče. Právě volbou typu předního dílu (pokud je tato variabilita u daného vozidla k dispozici) lze pak dost zásadně ovlivnit zvuk, výkon, ale bohužel i homologaci. Pokud zákazník vybere průchozí trubku (Racing řešení) místo rezonátoru (neboli předního tlumiče) nemůže takový díl mít samozřejmě oficiálně homologaci. Většinou je v nabídce ale primárně právě homologovaná varianta. CAT-BACK Systém má již významný vliv na výkon.
Jednotlivé položky systému je potřeba v našem eshopu objednat vždy samostatně. Pro lepší orientaci Vám slouží popis jednotlivých dílů systému vždy na začátku přehledu dílů pro Vaše vozidlo.
Od turba dozadu znamená tedy prakticky výfukový systém i včetně katalyzátoru. Jedná se tedy o skutečně kompletní systém, který je ve své střední a zadní části vždy stejný jako u CAT-BACK Systém, ale rozšířený právě o sportovní a více průchozí katalyzátor, často obsahující i svodové trubky (záleží podle typu konstrukce u konkrétního vozu). TURBO-BACK systém má již díky výrazně lepši průchodnosti zásadní vliv na výkon motoru. Oficiálně již ale kvůli hlučnosti nelze získat homologaci. Ta se ale reálně neměří, takže rozhodnutí je na každém majiteli a účelu použití vozidla..
Takto kompletní systém je v nabídce pouze pro nejoblíbenější vozidla – typicky Škoda Octavia III. RS, VW Golf, Seat Cupra, většinu modelů BMW, ale i některé další automobilky.
Univerzální výfuk se může zdát amatérským dozvukem tuningu 90.let , nicméně kromě klasických jednoduchých designů se stejným precizním zpracováním a ze stejného špičkového nerezu jako u aplikačních výfuků má REMUS v nabídce „univerzálů“ jednu technologickou perlu.
A tím je univerzální provedení elektronické regulace zvuku samotným řidičem díky dálkově ovládanému mechanismu klapek ve speciálně vyvinutých univerzálních tlumičích, které jsou vyrobeny symetricky, takže je lze použít na obě strany vozu nebo pouze na jednu a lze je dovybavit 6 typy koncovek.
HOMOLOGACE – vždy garantovaná:
Zadní tlumiče montované samostatně jsou vždy homologovány podle příslušné certifikace ECE-R Evropské komise – tedy malé „e“ v hranatém rámečku s číselným kódem podle země homologace. Toto sledují na některých STK a také je to i garance opravdu ohleduplného zvuku v „nižších“ provozních režimech. Informaci o homologaci vždy naleznete v našem eshopu. Informace o homologaci je také viditelná přímo na tlumiči při pohledu zespodu. Takže žádný strach, na STK nic neřešíte – žádné papíry a dokumenty!
Položky bez homologace: přesto se u některých vozidel nabízí jako alternativa i nehomologované „závodní“ verze, které již nejsou rezonančního typu (například průchozí trubka místo tlumiče), takže dochází k výraznému zvýšení hlučnosti.
KONSTRUKCE A DESIGN – 100% nerez / titan a vždy prezicní zpracování s luxusním vzhledem
INDIVIDUALIZACE VZHLEDU - široký výběr koncovek a změna polohy
PROFESIONÁLNÍ LADĚNÍ ZVUKU -> sportovní, ale příjmený i na dalších cestách:
VÝKON:
HMOTNOST: