Oficiální distributor AUTO i MOTO pro ČR a SK

POWER box - zvýšení výkonu s regulací a bez rizika ztráty záruky

POWER box od DTE Systems je v podstatě externí počítač pro profesionální zvýšení výkonu a točivého momentu u přeplňovaných motorů. A to zcela bezpečnou cestou bez jakéhokoliv zásahu do originálního softwaru v řídící jednotce. Powerbox se k motoru připojuje přemostěním vybraných snímačů. Zvýšení výkonu je většinou od cca 10% do max 25% podle konkrétního motoru. Výkon lze regulovat změnou režimu stiskem tlačítka na power boxu, ale zároveň i stylově přes mobilní aplikaci! Celý systém je programován německými inženýry, takže kvalita a spolehlivost je 100% garantována.  Jde tedy o ideální řešení pro majitele nových vozidel v záruce, ale starších, kde majitel nechce zasahovat (často neodborně) do originálního software. Důkazem špičkové německé kvality budiž i to, že tyto produkty dodáváme celé řadě značkových dealerů napříč automobilkami! Montáž zajišťujeme kdekoliv v ČR i SK.

Dohledání Power boxu pro vaše vozidlo - VSTUP DO ESHOPU - ZDE:

 

DTE Systems - evropská jednička

DTE Systems je evropská jednička ve vývoji a výrobě profesionálních Power boxů a Pedal boxů. Vše včetně samotné výroby probíhá kompletně v Německu. DTE pravidelně vyhrává srovnávací testy v tuningových časopisech v Německu. Důkazem špičkové kvality je fakt, že produkty DTE Systems dodáváme desítkám značkových dealerů napříč automobilkami v ČR i SK a to i pro nejvýkonnější vozidla prémiových značek. To už jsou slušné reference a dostatečná statistická data pro potvrzení skvělá funkce a nevyšší kompetence výrobce. Pokud si chcete o německé firmě DTE Systems udělat ještě lepší představu, mrkněte na video. Naše česká firma DPF-CAT Systems je pak výhradním distributorem značek REMUS i DTE do ČR a SK.

Nabídka Poweboxů exisujte téměř pro všechna přeplňovaná vozidla. Více info viz dále.

Jak Powerbox technicky funguje?

  • Powerbox funguje jako externí počítač a k motoru se připojuje za pomocí přpojení - resp. přemostění 3 až 6 vybraných snímačů (viz popis a video dále). Takto je powerbox i napájen.
  • Do originálního software v řídící jednotce se nijak nezasahuje!

  • Powerbox vyhodnocuje a modifikuje nasnímaná data z přemostěných snímačů v řádu nano-sekund (oproti konkurenci používá mnohem dražší a rychlejší procesor). Na základě upravených dat řídící jednotka vozidla sama reaguje a zvyšuje plnící tlak turba a upravuje vstřikovací dávky přičemž výsledkem je vyšší točivý moment a výkon.
  • Toto navyšování plnícího tlaku se z logiky věci ale děje pouze v rámci mantinelů originálního software - tedy tak jak je maximálně umožněno originálním softwarem vozidla. Proto je u některých vozidel možnost navýšení výkonu vyšší a někde nízká. Vše dle nevyužitého potenciálu konkrétního motoru - konkrétně pro vaše vozidlo viz náš katalog - eShop

  • Jak tedy logicky z výše uvedeného vyplývá, vše skutečně funguje podle originálního software, tak jak vývojáři danné automobilky umožnili a vše je tedy absolutně bez rizika pro Vás motor. Dá se zjednodušeně říct, že powerbox řídící jednotku vozidla "stimuluje", aby více využívala svůj potenciál..
  • U benzínových motorů se přemosťují snímače tlaku nasávaného vzduchu, tlaku turba a polohy vačky. U dieselových motorů jde o snímače tlaku v railu (vstřikování), tlaku turba a polohu vačky. 

  • U některých vysoce-výkonných benzínových vozidel je pak celý systém dokonce i více než 3-kanálový a snímají se ještě data z dalších čidel - např. motor BMW S55 (M2 Comp/M3/M4), Mercedes V8 atd. Naprostá většina výrobců na trhu využívá pouze jednoduchý 2-kanálový systém, nejlevnější čínské produkty dokonce jen 1-kanál. Od těch ruce pryč.
  • Regulace výkonu pak probíhá přepínáním jednotlivých režimů přímo na Powerboxu (viz dále). Systém lze nejen snadno demontovat (odpojení z čidel netrvá podle přístupnosti více než 5-20 min), ale v případě potřeby si jej můžete dočasně odpojit během pár sekund připojením „elektronické záslepky“ místo Powerboxu jednotky.  Nemusíte odpojovat kabaléž pokud jej chcete v motorovém prostoru zamaskovat...
  • Powerbox vyhodnocuje a modifikuje nasnímaná data z přemostěných snímačů v řádu nano-sekund (oproti konkurenci používá mnohem dražší a rychlejší procesor). Na základě upravených dat řídící jednotka vozidla sama reaguje a zvyšuje plnící tlak turba a upravuje vstřikovací dávky přičemž výsledkem je vyšší točivý moment a výkon.
  • Toto navyšování plnícího tlaku s logiky věci ale děje pouze v rámci mantinelů originálního software - tedy tak jak je maximálně umožněno originálním softwarem vozidla. Proto je u některých vozidel možnost navýšení výkonu vysoká a někde nízká.
  • Jak tedy logicky z výše uvedeného vyplývá, vše funguje podle originálného software, tak jak vývojáři danné automobilky umožnili a vše je tedy absolutně bez rizika pro Vás motor. Powerbox pouze řídící jednotku vozidla "stimuluje", aby více využívala svůj potenciál..

 

Jak se POWERBOX ovládá a jaký má přínos

  • Po montáži vyberete jeden ze 3 před-definovaných módů – Efficency– Dynamic – Sport a v rámci těchto programů dále pomocí tlačítek plus a mínus upravujete nastavení (zvyšování – snižování výkonu). Režimy přepínáte přímo na Powerboxu (nutno zvednout kapotu) nebo v mobilní aplikaci (dražší verze "X"). U nás v katalogu najde pouze tuto sofistikovanější verzi. Nejen kvůli ovládání, ale i kvůli možnost online přístupu a aktualizace softwaru v powerboxu. To oceníte i při přenosu do dalšího vozidla. V případě zájmu o základní a levnější variantu nás kontaktujte emailem.

  • Maximální zvýšení točivého momentu a tím i výkonu je v celém spektru otáček a podle typu motoru se pohybuje od 10 až do 25%. U některých výrobcem záměrně pod-dimenzovaných to může být právě až zmiňovaných 25%, většinou kolem 15%. A to bez jakýchkoliv negativních vlivů na motor a jeho komponenty (nikdy nejsou překračovány bezpečnostní limity). 
  • Velkým benefitem je i citelné snížení spotřeby paliva. Dává to smysl i logicky.  V důsledku zvýšení točivého momentu a výkonu v reálu potřebujete ke stejnému zrychlení méně plynu. Otázkou pak zůstává, zda v realitě budete skutečně přidávat stále stejně a nebo se naopak budete rádi klouzat na větší vlně točivého momentu a přidávat tedy více než dříve...:)

 

MONTÁŽ- vlastními silami nebo v partnerských servisech

Na tomto videu se můžete podívat jak je montáž powerboxu jednoduchá. Zde vidíte princip zapojení spočívající jen v přemostění 3 snímačů. Pro každý konkrétní motor, ale dostanete v balení přesný návod. Pokud se přesto na montáž necítíte, zajistíme vám ji (nutné jen hlásit před dodáním zboží).

  • Montáž vám na požádání (před objednáním) zajistíme kdekoliv v ČR u desítek partnerů, ale i na Slovensku. Nicméně pokud jste šikovný majitel a dokážete rozpojit konektor elektrIckého snímače (tedy jednoduché vycvaknutí prsty a nebo za pomocí šroubováku), tak montáž zládnete u naprosté většiny vozidel sami v domácích podmínkách bez jakéhkoliv vybavení. Jak je montáž jednoduchá vidíte na videu níže.
  • Konkrétně pro každý motor máte v balení i obrázkový návod, kde jsou všechny snímače barevně označeny na obrázku a stejnou barvu pak naleznete i fyzicky na příslušeném kabelu. Vždy tedy víte, kde se snímač nachází a jdete najisto a přesně víte který kabel z powerboxu zapojit. Nejde udělat chybu. Pokud se necítíte, montáž za zajistíme za cca 700 - 1000 Kč podle regionu.

Dohledání Power boxu pro vaše vozidlo - VSTUP DO ESHOPU - ZDE:

AKCE

SLEVA 7% Z CENY POWERBOXU při zakoupení dohromady s výfukovým systémem

Více informací

SLEVA 16% Z CENY PEDAL BOXU při zakoupení dohromady s Power boxem

Více informací