High performance
výfukové systémy a elektronika
Hledám, prosím čekejte
Zadejte minimálně 4 znaky.
Nenalezeno

POWERIZER (Powerbox)- zvýšení výkonu systémem "plug and play"

POWER BOX (Powerizer) je v profesionální optimalizace točivého momentu a výkonu u přeplňovaných motorů bez úpravy softwaru. A to zcela bezpečnou cestou bez jakéhokoliv zásahu do managementu motoru a jeho bezpečnostních omezení jednoduchým zapojením jednotky tzv. Powerboxu a přemostěním vybraných snímačů. Vše zcela jednoduše „Plug and Play“.  Zvýšení výkonu je většinou od 10 do 20% podle konkrétního motoru, ale výkon lze regulovat změnou režimu stiskem tlačítka nebo přes mobilní aplikaci! Celý systém je profesionálně programován německými inženýry, takže kvalita a spolehlivost je 100% garantována. Především se vyvarujete jakýchkoliv problémů ve značkovém servisu pokud je servis v záruce nebo na měření emisí snadným odpojením a "zaslepením" během několika sekund. Jde i o ideální řešení pro uživatele flotilových vozidel, užitkových vozidel atd.

KATALOG A CENY:

Existenci Powerboxu a cenu pro Váš vůz si ověřte u koncernu VW, BMW a MINI v našem eShopu.

Pro ostatní výrobce na datech pro katalog zatím pracujeme, veškeré poptávky tedy prosím emailem, případně můžete nalézt na domovských stránkách výrobce firmy DTE:  https://www.chiptuning.com/cz/  Pro získání lepší ceny o cca 5% objednávejte ale přes email info@remus-vyfuky.cz

OBJEDNÁNÍ: pro aplikaci slev proveďte objednávku přes email info@remus-vyfuky.cz  Z uvedených cen Vám automaticky aplikujeme slevu 5%, dohromady s výfukovým systémem pak  dokonce 10%.

 

Jak to technicky funguje?

  • Vše funguje za pomocí „přemostění“ 3 vybraných snímačů (viz video níže) přes „chytrou jednotku POWERBOXU.
  • Powerbox zpracovává a vyhodnocuje a upravuje nasnímaná data z přemostěných snímačů v řádu nano sekundu (oproti konkurenci používá mnohem dražší a rychlejší procesor) a podle toho řídící jednotka vozidla sama reaguje a zvyšuje například plnící tlak turba přičemž výsledkem je vyšší točivý moment a výkon v dané situaci a to v celém rozsahu otáček.
  • Veškeré "online" úpravy dat nasnímané Powerbox  jednotkou a přeposílané do řídící jednotky vozu jsou úměrné Vašemu aktuálnímu nastavení, ale vždy se vše děje bez překročení jakýchkoliv bezpečnostních limitů daných řídící jednotkou. Tedy absolutně bez rizika pro Vás motor.
  • U benzínových motorů se přemosťují snímače tlaku nasávaného vzduchu, tlaku turba a polohy vačky.
  • U dieselových motorů jde o snímače tlaku v railu (vstřikování), tlaku turba a polohu vačky. 
  • U některých vysoce-výkonných vozidel je pak celý systém dokonce i více než 3-kanálový a snímají se ještě data z dalších čidel
  • Regulace pak probíhá přepínáním jednotlivých režimů přímo na Powerboxu nebo umíme dodat produkt přímo od výrobce - německé firmy DTE a zde pak máte možnost regulace dokonce přes mobilní aplikaci.

 

  • Ještě dodejme, že u dieselových motorů (a od 9-2018 i benzínových) celý systém pracuje v součinnosti se systémem řízení DPF filtru, resp, nemá žádný vliv na jeho funkci, takže žádné obavy.
  • Systém lze v servisu nejen snadno demontovat (odpojení z čidel netrvá podle přístupnosti více než 5-20 min), ale v případě potřeby si jej můžete dočasně odpojit během pár sekund připojením „elektronické záslepky“ místo Powerbox jednotky a řídící jednotka opět funguje jako dříve. Nemusíte odpojovat kabaléž.  

 

Jak se POWERIZER ovládá a jaký má přínos:

  • Po montáži vyberete jeden ze 3 před-definovaných módů – Efficency– Dynamic – Sport a v rámci těchto programů dále pomocí tlačítek plus a mínus upravujete nastavení (zvyšování – snižování výkonu). Režimy přepínáte přímo na Powerboxu (nutno zvednout kapotu) nebo na v mobilní aplikaci (dražší verze "X")
  • To vše se děje samozřejmě s vypnutým motorem, popř. na volnoběh. Tímto způsobem si můžete postupně vybrat mód, který Vám nejvíce vyhovuje.
  • Maximální zvýšení točivého momentu a tím i výkonu je v celém spektru otáček a podle typu motoru se pohybuje od 10 až do 25%. U některých výrobcem záměrně pod-dimenzovaných to může být právě až zmiňovaných 25%, většinou kolem 15%. A to bez jakýchkoliv negativních vlivů na motor a jeho komponenty (nikdy nejsou překračovány bezpečnostní limity). 
  • Velkým benefitem je i citelné snížení spotřeby v důsledku zvýšení točivého momentu v nízkých otáčkách, takže v reálu potřebujete ke stejnému zrychlení méně plynu. Otázkou pak zůstává, zda v realitě budete skutečně přidávat stále stejně a nebo se naopak budete rádi klouzat na větší vlně točivého momentu a přidávat tedy více než dříve...:)

 

POWERBOX + REMUS výfuk = sleva 10%. Samostatně 5%. Objednávky emailem

Pokud existuje pro Vaše vozidlo jak výfukový systém REMUS, tak jednotka Powerboxu, neváhejte a aplikujte obojí. Budete naprosto nadšeni. Spojíte nejen nádherný a exkluzivní vzhled, ale skutečně fyzicky zažijete ten úžasný pocit zatlačení do sedačky s "vídeňskou operou" v zádech. Dohromady pak ještě s Pedal boxem je to skutečný řidičský zážitek, V tomto případě můžeme nabídnout na Powerbox i Pedal box slevu 10%.

Existenci Powerboxu a konkrétní hodnoty zvýšení výkonu pro Váš vůz si ověřte na domovských stránkách  www.remus.eu  nebo stránkách výrobce těchto zařízení firmy DTE:  https://www.chiptuning.com/cz/

OBJEDNÁNÍ: pro aplikaci slev proveďte objednávku přes email info@remus-vyfuky.cz  Z uvedených cen Vám automaticky aplikujeme slevu 5%, dohromady s výfukovým systémem pak zmiňovaných 10%.