Oficiální distributor AUTO i MOTO pro ČR a SK
Pod pojmem „retro-fit“ DPF se skrývá dodatečně montovaný pasivní filtr pevných částic, který je určen pro montáž do dieselových vozidel, která nebyla od automobilky vybavena filtrem pevných částic. Jeho montáž dává aktuálně smysl do dieselových vozidel s EURO 3 (typicky Octavia I. 1.9TDi), se kterým chcete vjet do center německých měst.
Většinu řidičů by úprava reakce odezvy plynu ani nenapadlo řešit. Teprve ale se změnou nastavení si začnete všímat jak zbytečně velké prodlevy dnes inženýři záměrně programují v jménu "bezpečnosti". U většiny dnešních vozidel se silnými motory to pak zabíjí charakter. Nechte svůj motor projevit svůj charakter.
Jedná se o pasivní filtry, které jsou polopropustné, saze zachycují a samy vypalují za pomocí katalyzátoru, ale nepotřebují jakoukoliv senzoriku a nemohou se nikdy ucpat. Takže odpadají technické komplikace jako je tomu u vozidel s aktivními 100% nepropustnými systémy řízení DPF.
Taková dodatečná montáž je bezpodmínečně nutná pokud máte dieselový vůz plnící pouze normu EURO 3 a chcete s ním cestovat v sousedním Německu, kde jsou dnes platné emisní zóny již ve 100 velkých měst a jejich centrech. Montáží retro-fit DPF filtru zvýšíte emsisní známku ze žluté na zelenou, což Vám již vjezd do center měst umožní. To se netýká již jen Německa, ale i některých dalších evropských měst a rovněž již v České republice pro to existuje legislativní rámec a budou i u nás vznikat emisní zóny ve všech větších městech.
Pro více informací o emisních zónách a této tématice viz zde - WWW.DPF-CAT.CZ
Máte-li zájem o retro-fit DPF od REMUSu, informujte nás a poskytneme Vám další informace.
Existenci dílu pro Váš vůz si zatím ověřte na stránkách mateřského REMUS rakouskou ZDE: https://www.remus.eu/particle-filters.html
V našem katalogu tyto díly zatím nejsou zapracovány.