Oficiální distributor AUTO i MOTO pro ČR a SK
Nejnovější BMW M5 je zase rychlejší než kdykoliv předtím. Kromě neskutečné rychlostíi a drtivé účinnosti při kosmických přesunech, vyspělého pohonu všech kol (s funkcí režimu pohonu kol zadních) přináší po předchozí generaci zase i zábavu za volantem. Ne ale takovou, jakou byste si od V8 motoru s takovým potenciálem představovali. Ne že by mu chyběl výkon, ale chybí mu adekvátní zvuk. A právě proto si M5 a M5 Competition vzal do parády REMUS.
Vybrat si můžete mezi AXLE-BACK systémem (tedy zadní tlumiče, které dělají většinu efektu) nebo kompletním CAT-BACK systém, který AXLE-BACK system dále rozšiřuje o střední část výfukového systému, která výrazně posouvá zvuk do opravdu ostrého závodního módu (především při otevřených klapkách).
Tento krok rozšíření i o střední část doporučujeme především pro kusy z prvních měsíců výroby ještě bez filtru pevných částic (OPF filltr). U verze s OPF filtrem je v tomto případě (tedy při použití středových racing trubek) již nutné přemapování řídící jednotky, což jistě není úprava pro každého. Při výměně pouze zadní části (AXLE-BACK systemu) je vše bez jakýchkoliv nutných úprav.
Funkce ovládání klapek přes palubní počítač a přepínání jednotlivých režimů zůstává samozřejmě u REMUS systému zachováno, tak jak jste zvyklí u originálního BMW výfukového systému.
Z hlediska vzhledu si můžete vybrat mezi exkluznivnímu karbonovými koncovkami s titanovými vnitřky a pak klasickými nerezovými, obojí průměru 102 mm krásně vyplňující zadní nárazník. Záleží tedy pouze na Vašem vkusu.
SLEVA 7% Z CENY POWERBOXU při zakoupení dohromady s výfukovým systémem
Více informacíSLEVA 16% Z CENY PEDAL BOXU při zakoupení dohromady s Power boxem
Více informací