1. HOMOLOGOVANÝ GPF-back systém - zadní tlumič výfuku s elektronickou klapkou (regulace zvuku zůstává zachována). Jedná se o systém začínající až za filtry pevných částic (GPF) a jsou tedy plně emisně způsobilé a bez vlivu na záruku vozidla! S tímto 100% legálním systémem dosáhnete citelného navýšení výkonu a točivého momentu již mezi 3000 a 4000 ot a to až o +10k a +17 Nm, což při jízdě zaručeně poznáte.
2. RACING CAT-back systém - ten začíná za katalyzátorem a skládá se z Racing trubky nahrazující GPF filtr a zadního výfukového tlumiče. Cílem je zmenšení protitlaku v systému, vyšší točivý moment a výkon a ještě hutnější zvuk. Výkon zde bohužel změřený nemáme a obecně tohle řešení doporučujeme pouze pro okruhé použití. V praxi dosáhnete atraktivnějšího zvuku při zachování GPF filtru (opravdu - zachová se laminární proudění) a pokud toužíte po dalším zvukovém vylepšení spíše volte výměnu katalyzátoru za 200 CPSi verze (ideálně s homologací garantující i emisní způsobilost)